HOGYAN DOLGOZUNK?
Kapunk egy fejlesztői feladatot, mi pedig a legjobb tudásunk és tapasztalataink szerint elkészítjük, személyre szabjuk, majd átadjuk a cégének és a munkatársainak azt amire gondoltak.
Mindezek előtt kérjük, hogy töltse ki az adatlapunkat
Írja meg az ötleteit, igényeit, megoldandó problémáit.
MI KÖVETKEZI EZUTÁN?
E-mailben vagy telefonon fogjuk keresni, hogy egyeztessük pontosan mit szeretne és mit tudunk nyújtani.
Aláírunk egy titoktartási megállapodást érzékeny adatai és az ötletei megvédése érdekében, amennyiben azt igényli.
Meghallgatjuk, hogy pontos megértsük a terv részleteit, céljait és a projekt igényeit. Ezt a kezdeti konzultációk során végezzük, de a projekt későbbi szakaszai során is folyamatosan fenntartjuk a kapcsolatot.
Miután már mindent tudunk indikatív ajánlatot készítünk.
Ha úgy gondolja, hogy vágjunk bele, akkor megállapodunk az együttműködés feltételeiről.
Elkészítünk egy projekttervet, mely tartalmazza menedzsmentet, csapatösszetételt, időigényt és a feladatok ütemezésének tervét, piaci és konkurencia elemzést is ha a projekt jellege azt megkívánja.
Ezután készül a fejlesztői specifikáció, a már elvégzendő feladatok részletes bemutatásáról, előképek, funkciók, folyamatok leírásáról, melyek elkészítéséhez a jóváhagyását is kérni fogjuk.
Fejlesztés és időszakosan teszt verziók kiadása, melynek ideje és rendszeressége a szoftver összetettségétől és funkcióitól függ, így egy egyszerűbb fejlesztés akár pár hét alatt is elkészíthető, míg ha speciális igények merülnek fel, a fejlesztési idő akár hónapokban is mérhető. A feladatokat többnyire kéthetes periódusokra (úgynevezett sprintekre) osztjuk, de igény szerint rövidebbek is lehetnek. Hasonló módon módosíthatjuk sprintenként a csapat méretét és összetételét, a bemutatók és konzultációk rendszerességét, illetve más szempontokat is.
Komplex tesztelés, majd éles tesztelés, mely során nemcsak mi, hanem munkatársaival is kipróbálhatják az összes funkciót, amit közösen terveztünk.
A szoftver átadása, mely során egyszeri betanítást biztosítunk, és ha szükséges, képernyőképekkel vagy videókkal illusztrált útmutatót is készítünk.
Támogatás, karbantartás – a megbeszélt igények alapján.