A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ

 

Sió-Informatika Rendszerház - Rendszergazdai üzemeltetési megoldások

Működési alapelvünk az Ügyfelekkel történő minél személyesebb, problémamegoldást, maximális segítségnyújtást előtérbe helyező hozzáállás. Célunk, feladatunk Partnereink működést és érdekeit szem előtt tartva olyan rendszergazda szolgáltatás biztosítani, mellyel Ügyfeleink stabilitását és piaci előretörését tudjuk szavatolni.

server 01

A rendszergazda szolgáltatás egy komplex megoldás, hogy az Partnerünk „IT-osztály” feladatkörét többé ne érezze sajátjának. Az üzemeltetés magában foglalja a karbantartást, frissítések telepítését, mentések kezelését, hardver és szoftver meghibásodások elhárítását, teljesítmény és rendelkezésre állás monitorozást és alapvető felhasználói tanácsadást. Kollégáink a több éves szakmi tapasztalatukkal segítik az ügyfelek igényeinek megfelelő megoldások megtervezését és kiépítését. Biztosítjuk az üzemeltetés ideje alatti szakmai támogatást, rendelkezésre állást. Elvégezzük a szolgáltatással kapcsolatban felmerülő tevékenységeket, ezzel is megkönnyítve és hatékonyabbá téve ügyfeleink hétköznapjait. Az üzemeltetési megoldásaink segítik azokat a vállalkozásokat, ahol nem alkalmaznak saját rendszergazdát. Nagyvállalatok estében pedig a helyi IT szakembereket tehermentesítjük, hogy a szervezet saját folyamataira tudják figyelmüket összpontosítani.

 

Sió-Informatika Rendszerház - GDPR megoldások

{tab Sió-Informatika Rendszerház - GDPR megoldások}
gdpr 15

Az EU szigorú követelményeket meghatározó adatvédelmi rendelete 2018. május 25-én lép életbe az uniós országokban.

A rendelet lényege a természetes személyek adatainak védelme és adatvédelmének lehetővé tétele, és az erre vonatkozó jogszabályok harmonizálása.

A rendelet - angolul: GDPR, General Data Protection Regulation - már 2016. áprilisa óta jogszabály az EU-ban, de tekintettel arra, hogy a rendelet betartása érdekében milyen jelentős változtatásokat kell tenniük a szervezeteknek, kétéves felkészülési időtartamot határoztak meg. Így alig több, mint fél év maradt arra, hogy a vállalatok alkalmazzák a rendelet előírásait, különben súlyos bírságokkal szembesülhetnek. A bírság az éves árbevétel 4%-a, vagy 20 millió euró, attól függően, melyik összeg nagyobb.

A rendelet számos lényeges változást ír elő:

  • adatkezelési tevékenység nyilvántartása
  • „elfeledéshez” való jog („right to be forgotten”)
  • beépített adatvédelem („privacy by design”)
  • adatvédelmi hatásvizsgálat
  • adatvédelmi incidens bejelentése az adatvédelmi hatóságnak (data breach report)
  • adatvédelmi tisztviselő kijelölése (DPO: Data Protection Officer)

 

Sió-Informatika Rendszerház - Webhosting szolgáltatások

server 02

Tárhely szervereink jellemzői:

  • 32-48 GB Memória
  • összesen 8 maggal rendelkező speciális Intel Xeon processzor
  • RAID technológia az adatbiztonságért
  • Napi, heti és havi szerver oldali adatmentés
  • A világ legnépszerűbb admin felülete magyarul

E-MAIL A-tól Z-ig: (Webmail / POP3 / IMAP / SMTP, Aliasok, E-mail listák, "Catch all", Továbbítók, Automatikus válaszolók, Spam és egyéb szűrés egyéni beállítása, E-mail nyomon követés) Webalizer és Awstat részletes statisztika, Logolás, Vírus és SPAM szűrés, Egyéni hibaoldalak, Jelszó védelem könyvtárakra, FTP, Web alapú FTP is, Index és File Manager, Dinamikus! MySQL, PostgreSQL, PHPmyAdmin, PHPpgAdmin

 

Sió-Informatika Rendszerház - Web megoldások

A mai világban a cégek számára alapvetővé vált, hogy megfelelő honlappal rendelkezzenek.

web002

Cégünk a lehetőségek közül azt célozza meg Ügyfelei kiemelkedjen az átlagból és ezáltal sikereket érjen el. Az online világban akárcsak az üzleti életben a gondosan megtervezett és megvalósított arculat legalább annyira fontos, mint a belső értékek, amiket megjelenít, hiszen a látogatók elsődlegesen ez alapján alkotnak véleményt a cégről. A websablonok népszerűsége csökkent, mert sokak számára világossá vált, hogy az átlagos megoldásokkal átlagos teljesítményekre lehet számítani. Cégünk elektronikus vagy személyes konzultációt biztosít Ügyfelei számára, ahol közösen megfogalmazzuk a készülő weboldal arculatát struktúráját, működési paramétereit. A felmért igényeket követően, részletes árajánlatot készítünk mely kategorikusan áttekinthető képet nyújt megrendelőnk részére a várható költségekről. Megállapodás esetén, folyamatos ütemezett konzultációval látványtervet készítünk, majd az adatfeltöltés záró fázisával kerülhet átadásra a megrendelt honlap.

 

Sió-Informatika Rendszerház - Szerver megoldások

webserver

Szolgáltatásaink olyan megoldásokat biztosítanak ügyfeleink részére, melyek a saját telephelyükön üzemeltetett informatikai, ügyviteli rendszerük működésének biztosításához szükségesek. Általában ezek a szolgáltatások egy összefüggő egységet alkotnak és sok esetben egy szerveren működnek.

Ma már elengedhetetlen, hogy a legkisebb cég is rendelkezzen email címmel, ezt megkívánja a napi üzletmenet is. Sok kis cég számára kielégítő az Internet szolgáltatója által biztosított egyetlen email cím és postafiók is. De ha már saját honlappal és domain névvel rendelkezel, akkor miért ne lenne névre szóló E-mail címük? A saját domain és hozzá fűződő mail címek hatalmas előnye, hogy nem kötődik Internet szolgáltatóhoz, vagyis ha elégedetlenek lettünk a aktuális szolgáltatóval és lecseréljük, akkor nem szűnik meg a "www.cegnev.hu" domain és a hozzá tartozó " Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát." .

 

Sió-Informatika Rendszerház - Online Helpdesk - Távoli segítségnyújtás

it support 21

Cégünk internetes helpdesk szolgáltatás keretében biztosít lehetőséget Ügyfelei részére az internetes hibabejelentő rendszerének használatára. Ügyfeleinknél nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra, hogy kérdéseit feltegye, hibabejelentését eljuttassa rendszerünkbe.

A hibabejelentés után hibajegy készül a helpdesk rendszerben, és a feladatot az arra kijelölt ügyintéző kapja meg, aki rövid időn belül megkezdi a jelzett hiba elhárítását. A hibaelhárítás megkezdéséről a felhasználó az internetes helpdesk rendszeren keresztül értesül. A hiba elhárítása lehetőség szerint távoli asztal kapcsolat révén történik: ennek révén szakértőink a hiba felvételét követően gyakorlatilag azonnal megkezdhetik a hiba elhárítását, ezzel is csökkentve a hiba miatti kiesést. Amennyiben távoli asztal kapcsolatra nincs lehetőség, és a a hiba csak a helyszínen hárítható el, cégünk munkatársai kiszállnak az ügyfél telephelyére.

 

Sió-Informatika Rendszerház - Cégellátás

A Sió-Informatika Rendszerház biztosítja Ügyfelei napi munkájához szükséges Informatika, Informatikai Szolgáltatás, Irodatechnikai eszközök, Nyomtató kellékanyagok, Papíráruk, Nyomtatványok teljes körű beszállítását szerződéses keret-megállapodással.

Informatika:

it support 29
  • Informatikai szaktanácsadás
  • Informatikai pályázatok tervezése, kivitelezése
  • Informatikai rendszerek tervezése, kivitelezése
  • Informatikai hálózatok tervezése, kivitelezése
  • Informatikai rendszerek, hálózatok üzemeltetése, karbantartása
  • Vállalati rendszerek, vállalatirányítási szoftverek pályáztatása, kivitelezése
  • Meglevő Informatikai rendszerek, hálózatok átvilágítása, kockázatelemzése, fejlesztése
  • Online Helpdesk
  • garanciális ügyek lebonyolítása
  • garancián túli szerviz

Felíratkozás a Hírlevélre

Bejelentkezés

© 2018 Sió-Informatika Rendszerház Kft.

icon Ai 10 512

DMC Firewall is a Joomla Security extension!
X

Right Click

No right click