A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ

Használati útmutató

Sync Ügyfélkapu 1.0 használata (Managereknek)

  1. Bejelentkezés:

domain.hu/sync/index.php oldalon bejelentkezés után, ki kell tallózni a feltölteni kívánt dokumentumokat. Tallózás után a ”Feltöltés” gombra kattintva a dokumentumok automatikusan a helyükre kerülnek.
Ha új cég dokumentumát töltjük fel, akkor az első fájl feltöltése létrehozza

Az ügyfélkapuba bejelentkezve az adott cég dokumentumai megtekinthetőek és letölthetőek.

  1. E-mail értesítő küldése

A feltöltés után e-mail értesítő küldésére van lehetőség. A sablon kiválasztása után a legutóbb feltöltött fájlokat kijelölve, a rendszer értesítő -emailt küld a partnereinknek új dokumentum feltöltéséről.

  1. Folyószámla egyeztető

A feltöltött számlák listáját látjuk. Az Értesítő oszlopban látjuk, hogy hányszor töltötték le a fájlt. Ha esetleg még nem töltötte volna le az ügyfél, úgy folyószámla értesítő e-mail küldésére van lehetőség. Pipálja ki az elküldeni kívánt számlákat, majd kattintsunk a küldés gombra.

  1. Kifizetetlen számlák

A feltöltött számlák listáját látjuk, azon belül a ki nem fizetett számlákat. Ha tudjuk, hogy egy számlát kifizettek, akkor pipáljuk ki, és utána kattintsunk a küldés gombra.

  1. Állomány lista

Itt láthatjuk az összes feltöltött fájlt. Látjuk, hogy kifizették-e (ha számla), hány e-mail értesítőt küldtünk ki és, hogy hányszor töltötték le.

  1. Ügyfelek

A regisztrált ügyfeleinket kezelhetjük itt. Lehetőségünk van módosítani a nevét, e-mail címét és hozzá tartozó cégnevet. Ha új ügyfelet regisztráltunk, akkor itt hozzá tudjuk adni így e-mail értesítést

Felíratkozás a Hírlevélre

Bejelentkezés

© 2020 Sió-Informatika Rendszerház Kft.

icon Ai 10 512