A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ

Távoli segítségnyújtás

 

Sió-Informatika Rendszerház - Online Helpdesk - Távoli segítségnyújtás

it support 21

Cégünk internetes helpdesk szolgáltatás keretében biztosít lehetőséget Ügyfelei részére az internetes hibabejelentő rendszerének használatára. Ügyfeleinknél nincs szükség sem telepítésre, sem helyi hálózatra, sem szerver-számítógépre, csupán egy böngészőre, és egy internet kapcsolatra, hogy kérdéseit feltegye, hibabejelentését eljuttassa rendszerünkbe.

A hibabejelentés után hibajegy készül a helpdesk rendszerben, és a feladatot az arra kijelölt ügyintéző kapja meg, aki rövid időn belül megkezdi a jelzett hiba elhárítását. A hibaelhárítás megkezdéséről a felhasználó az internetes helpdesk rendszeren keresztül értesül. A hiba elhárítása lehetőség szerint távoli asztal kapcsolat révén történik: ennek révén szakértőink a hiba felvételét követően gyakorlatilag azonnal megkezdhetik a hiba elhárítását, ezzel is csökkentve a hiba miatti kiesést. Amennyiben távoli asztal kapcsolatra nincs lehetőség, és a a hiba csak a helyszínen hárítható el, cégünk munkatársai kiszállnak az ügyfél telephelyére.

A hibaesemény a bejelentéstől egészen a lezárásig cégünk helpdesk rendszerében dokumentálása kerül. Az informatikai rendszer pontosan rögzíti a bejelentés idejét, a bejelentő nevét, és magát az eseményt, illetve annak kategóriáját. A hiba a besorolásának megfelelően automatikusan delegálódik annak a csoportnak, amely annak elhárításáért felelős. A helpdesk internetes felületén a magát jelszavával azonosított felhasználó a kiosztást és a munkát felvevő nevét, elérhetőségét is láthatja, illetve a folyamat során bármikor kiegészítő információkat fűzhet a hibajegyhez. A hiba magyarázatát, az elhárítás tényét, és a teljes ügyhöz köthető internetes kommunikációt adatbázisban tároljuk. A leggyakoribb eseményekről a rendszerben tudásbázis építhető, amely segíthet a felhasználó optimális „önkiszolgáló” jellegű hibaelhárításában.

A helpdesk rendszerhez egy kiterjedt, és az ügyintézők által folyamatosan figyelt fórum rendszer tartozik. Ezek keresztül jelezhetik a felhasználók az észrevételeiket (amelyek még nem érik el a hibabejelentés szintjét), illetve tehetik fel a rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket. A fórumon az ügyintézők a hibaelhárítási időn belül válaszolnak a feltett kérdésekre.


Miért érdemes használni?

it support 07
  • A Helpdesk rendkívül felhasználóbarát környezetben működik, informatika szakértelem nélkül teljes mértékben egyszerűen és gyorsan használható.
  • Minden bejelentésről azonnali mentés készül, ami a hiba vagy kérdés megoldásáig bármikor kiegészíthető, pontosítható.
  • Minden megoldott kérdés, vagy hiba oka, annak megoldás és megoldásának mechanizmusa dokumentált, később tudásbázis szerűen használható és akár több évre visszamenőleg is visszatekinthető.
  • Ügyfeleink közkedvelten használják az információ szerzés vagy akár oktatás jellegű funkciói miatt, amik révén munkájuk hatékonyabban működik

Széles körben nyújtunk segítséget

  • Domain
  • Hardver (alkatrészek) támogatás
  • Intenet (felhasználó nehézségek támogatása)
    it support 14
  • Levelezés (felhasználó nehézségek támogatása)
  • Linux munkaállomás (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • Linux szerver (rendszergazda szintű nehézségek támogatása)
  • Média, Videó, CD-DVD írás (felhasználó nehézségek támogatása)
  • MS Windows munkaállomás (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • MS Windows szerver (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • Periféria (Nyomtató, Monitor ...) támogatás
  • Sió-Informatika Rendszerház Support - munkalapok, karbantartási információk, eredményei
  • Szerver hoszting (rendszergazda és felhasználó szintű nehézségek támogatása)
  • Weboldalak (Joomla) backend, frontend (fejlesztői és felhasználó szintű nehézségek támogatása)

 

Online help letöltés:sioinformatika ive support

Amennyiben Ön szerződött Ügyfelünk, az Online Segítségnyújtás letöltéséhet kattintson a képre.

 

 

 
 
 
 

Felíratkozás a Hírlevélre

© 2018 Sió-Informatika Rendszerház Kft.

icon Ai 10 512

DMC Firewall is a Joomla Security extension!
X

Right Click

No right click